Etter to år med pandemi er det på tide å samle alle dine kunder til en helaftens minglekveld

De fleste bedrifter bruker mye penger på å ta med sine kunder på representasjon, Wine&Dine med én og én kunde på dyre restauranter. Hvorfor ikke heller samle hele gjengen til et sosialt, morsomt og minneverdig arrangement?

For daglig leder hos Wallmans i Oslo, Cecilie Trøan Kjelsaas, er dette en no-brainer. Selvfølgelig burde du invitere dine hjemmekontorvante kunder og medarbeidere til et unikt og hyggelig minglearrangement!

– På tide å gjeninnføre fysiske møter med middag, mingling og noe godt i glasset! konstaterer hun.

– Og hvorfor invitere kunder på noe som går i glemmeboka et par dager senere? Gjør kvelden litt minneverdig, da vel.

Som leder av en virksomhet er det ikke alltid at du har anledning til å være med selger eller kundeansvarlig på kundemiddag, og du går dermed glipp av muligheten til å bli kjent med kundene.

Hos Wallmans får du mulighet til å pleie flere kunder på en gang, og kundene får også muligheten til å bli kjent med deg og dine andre medarbeidere.

– Det er en stor fordel for virksomheten at kunde kjenner daglig leder og andre medarbeidere, dersom personen som har pleid kundeforholdet skulle bytte arbeidsplass.

Wallmans er en av Norges største restauranter, og er perfekt for sammenkomster med opptil 600 deltakere. Vi legger kjærlighet i faget, både i maten som serveres og i det stjernepakkete showet som utarter seg på scenen.

– Det har gått fem år siden jeg ble ansatt på Wallmans, men før det deltok jeg på to ulike kundearrangementer her – begge like unike og opplevelsesrike. Hele minglekvelden ble uformell og sosial, noe som gjorde at både jeg og mine daværende kollegaer fikk et helt annet forhold til leverandøren som hadde oss med.

Konseptet består av en deilig fler retters meny som blir servert mellom spektakulære shownumre i alle slags sjangre. Det blir både tid til å nyte maten, bli bedre kjent – og til å nyte kvelden selv også.

– Alle slappet av, latteren satt løst og de potensielt kunstige og kleine samtalene var helt fraværende. Det slo meg allerede da at Wallmans fungerte helt fantastisk til formålet, sier Kjelsaas.

Det er dessuten tid og penger å spare på denne type arrangement.

– Tenk på alle kronene som går til én og én kundemiddag på dyre restauranter. Med ett felles arrangement blir det ikke bare billigere, det blir også mer forutsigbart og enklere å planlegge.

Hos Wallmans kan du leie hele Salongen (150 – 580 gjester), og også få underholdning tilpasset deres ønsker og behov. Vi kan arrangere Awards, som får kundene dine frem på scenen, eller vi kan ha et mer nedtonet opplegg. Vi har et stort nettverk av artister eller man kan velge mellom noen eller alle Wallmans shownumre.

Ønsker du komme en mindre gjeng, kan du booke flere VIP-bord for 5 eller 9 personer på et dinnershow.

En kveld dine kunder, dine medarbeidere og du selv sent vil glemme

– Gjestene blir ivaretatt og sett hele kvelden, og er en del av festen. Vi underholder fra du kommer inn til du går ut, sier Kjelsaas.

Vi står klare for å hjelpe deg som ønsker å booke en minnerik kunde- og minglekveld.

Ta kontakt med Pål Fineide på telefon 455 02 178 eller mail pal.fineide@wallmans.com

Etter to år med pandemi er det på tide å samle alle dine kunder til en helaftens minglekveld

De fleste bedrifter bruker mye penger på å ta med sine kunder på representasjon, Wine&Dine med én og én kunde på dyre restauranter. Hvorfor ikke heller samle hele gjengen til et sosialt, morsomt og minneverdig arrangement?

For daglig leder hos Wallmans i Oslo, Cecilie Trøan Kjelsaas, er dette en no-brainer. Selvfølgelig burde du invitere dine hjemmekontorvante kunder og medarbeidere til et unikt og hyggelig minglearrangement!

– På tide å gjeninnføre fysiske møter med middag, mingling og noe godt i glasset! konstaterer hun.

– Og hvorfor invitere kunder på noe som går i glemmeboka et par dager senere? Gjør kvelden litt minneverdig, da vel.

Som leder av en virksomhet er det ikke alltid at du har anledning til å være med selger eller kundeansvarlig på kundemiddag, og du går dermed glipp av muligheten til å bli kjent med kundene.

Hos Wallmans får du mulighet til å pleie flere kunder på en gang, og kundene får også muligheten til å bli kjent med deg og dine andre medarbeidere.

– Det er en stor fordel for virksomheten at kunde kjenner daglig leder og andre medarbeidere, dersom personen som har pleid kundeforholdet skulle bytte arbeidsplass.

Wallmans er en av Norges største restauranter, og er perfekt for sammenkomster med opptil 600 deltakere. Vi legger kjærlighet i faget, både i maten som serveres og i det stjernepakkete showet som utarter seg på scenen.

– Det har gått fem år siden jeg ble ansatt på Wallmans, men før det deltok jeg på to ulike kundearrangementer her – begge like unike og opplevelsesrike. Hele minglekvelden ble uformell og sosial, noe som gjorde at både jeg og mine daværende kollegaer fikk et helt annet forhold til leverandøren som hadde oss med.

Konseptet består av en deilig fler retters meny som blir servert mellom spektakulære shownumre i alle slags sjangre. Det blir både tid til å nyte maten, bli bedre kjent – og til å nyte kvelden selv også.

– Alle slappet av, latteren satt løst og de potensielt kunstige og kleine samtalene var helt fraværende. Det slo meg allerede da at Wallmans fungerte helt fantastisk til formålet, sier Kjelsaas.

Det er dessuten tid og penger å spare på denne type arrangement.

– Tenk på alle kronene som går til én og én kundemiddag på dyre restauranter. Med ett felles arrangement blir det ikke bare billigere, det blir også mer forutsigbart og enklere å planlegge.

Hos Wallmans kan du leie hele Salongen (150 – 580 gjester), og også få underholdning tilpasset deres ønsker og behov. Vi kan arrangere Awards, som får kundene dine frem på scenen, eller vi kan ha et mer nedtonet opplegg. Vi har et stort nettverk av artister eller man kan velge mellom noen eller alle Wallmans shownumre.

Ønsker du komme en mindre gjeng, kan du booke flere VIP-bord for 5 eller 9 personer på et dinnershow.

En kveld dine kunder, dine medarbeidere og du selv sent vil glemme

– Gjestene blir ivaretatt og sett hele kvelden, og er en del av festen. Vi underholder fra du kommer inn til du går ut, sier Kjelsaas.

Vi står klare for å hjelpe deg som ønsker å booke en minnerik kunde- og minglekveld.

Ta kontakt med Pål Fineide på telefon 455 02 178 eller mail pal.fineide@wallmans.com

Mest leste artikler

  • Bedriftsgavekort: den perfekte julegaven til de ansatte!

  • Den berømte julebordsesongen!

  • Bak kulissene hos Wallmans

  • En sniktitt bak kulissene på Wallmans

  • Julebordsesongen – En hektisk tid for våre fantastiske ansatte

  • Stolthet og glede

  • Wallmans 23 år

  • Gallapremiere på Wallmans

  • Varmt velkommen

  • Kostymedesignerne våre har skapt magi igjen!

ANDRE RELEVANTE BLOGGPOSTER

  • Bedriftsgavekort: den perfekte julegaven til de ansatte!

  • Den berømte julebordsesongen!

  • Bak kulissene hos Wallmans

  • Bedriftsgavekort: den perfekte julegaven til de ansatte!

  • Den berømte julebordsesongen!