Spørsmål og svar

Show og billetter

Når åpner dørene?
Vi åpner dørene kl. 18:00.


Når må jeg være på plass?
Vi anbefaler å være på plass til senest 18:30.  Du vil bli vist til plassen din med en gang du og følget ditt kommer.



Hvor lenge varer showet?
Showet varer til ca 22:30. Etter dette fortsetter festen og barene holdes åpne.


Hvor ofte er det nytt show?
Vi fornyer showet hvert år. Sesongen varer fra slutten av august til midten av juni hvert år.


Hvor finner jeg billettene mine?
Vi har et billettfritt system. Du trenger bare å oppgi navnet på den som booket billettene til hovmester ved ankomst.


Får vi en bekreftelse på vår innbetaling?
Vi har ikke noe system som automatisk sender ut bekreftelse for innbetaling. Dere vil få en kvittering kvelden dere besøker oss for betalingen.


Kan jeg velge bord selv?
Du kan dessverre ikke velge spesifikke bord, men du kan velge kategori. Kom gjerne med ønsker til plassering, så skal vi gjøre vårt beste for å møte dem.


Kan jeg ta med meg barn?
Vi har en anbefalt aldersgrense på 13 år under showet, da i følge med en voksen. I julebordsesongen (november og desember) har vi en nedre aldersgrense på 18 år. Når nattklubben starter etter showet, har vi en aldersgrense på 20 år.


Hvordan betaler jeg?
Booker du på nett, betaler du med kort. Booker du via e-post eller telefon, får du tilsendt en bookingbekreftelse med betalingsinformasjon.
Vi er kontantløse, det vil si at vi ikke tar imot kontanter.


Kan vi endre vår bestilling etter en online bestilling?
Ved online bestilling låses bookingen i vårt system, og vi får ikke endret innhold. Er du usikker på noe send oss en mail i forkant.


Hva koster det?
Vi har fire ulike priskategorier:*

VIP fra kr. 1 195,- / per person. Vår aller beste plassering i sofa.
GULL fra kr. 995,- / per person.
Svært god sikt. Ofte langbord.
SØLV fra kr. 745,- / per person. Noe begrenset sikt.
BRONSE fra kr. 595,- / per person. Begrenset sikt. Få med deg den gode maten og stemningen! Perfekt for de som ønsker å sitte litt for seg selv, men samtidig ha mulighet til å reise seg fra plassen sin og se showet.

*Prisene varierer etter sesong og om dere booker billetter til en uke- eller helgedag. Våre beste priser får du på torsdager, utenom høytidene.


Hva er inkludert i prisen?
Inngang, garderobe, show og 4-retters middag. Drikke kommer i tillegg.

Har dere rabatter?
Vi har 15% medlemsrabatt til alle våre Wallmansvenner. Du kan melde deg på ved å trykke her. Vi samarbeider med OBOS og rabatterer inntil 6 billetter pr. oppgitt medlemsnummer. NB! Medlemsnummeret må oppgis ved booking. Er du usikker på hvordan du skal legge inn rabatten? Ta kontakt med vår bookingavdeling på booking@wallmans.com  eller 23 22 65 90.


Jeg vil avbestille. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med oss om du må avbestille eller endre bookingen. Vi har følgende avbestillingsregler:
Under 20 pers: Inntil 2 uker før besøket.
21-50 pers: 30 dager før besøk.
51+ pers: 60 dager før besøk.
Alle avbestillinger/nedjusteringer gjort etter frist kan refunderes mot at det sendes en gyldig lege-erklæring eller sykemelding.


Jeg vil feire noen i følget mitt. Kan dere ordne noe?
Om dere ønsker å feire noen dere kommer sammen med, gi beskjed til booking når dere bestiller.



MAT OG DRIKKE

Jeg har allergier. Kan jeg få en alternativ meny?
Oppgi alvorlige allergier til oss ved booking, så vil våre fantastiske kokker tilpasse menyen utifra dens enkelte allergi.


Er drikke inkludert i prisen?
Nei, drikke kommer i tillegg.


Tar dere hensyn til alle allergier?
Vi legger til rett for alle typer allergier. Meld ifra til oss ved booking.


PARKERING/ADKOMST

Finnes det parkering i nærheten?
Mølla P-hus ligger ca 50 meter fra hovedinngangen vår. Du betaler for 3 timer selv, resten vil Wallmans dekke med gyldig parkeringsbevis. Dette fåes i garderoben. Da kan du stå frem til kl. 11 dagen etter.
Det finnes rikelig med kollektivtransport like i nærheten. Ta trikk 11, 12 eller 13 til Biermanns gate, Buss 34 og 54 til Alexander Kiellands plass eller buss 21 til Sannergata.


annet

Har dere dresskode?
Pent antrekk.


Noen i vårt følge er bevegelseshemmet, hvordan løser vi dette?
Gi beskjed til vår bookingavdeling ved bestilling. Gjelder det rullestolbrukere eller personer med særskilte behov, så tilpasser vi selvfølgelig dette. Vi har handikapptilpasset toalett.


Kan vi filme eller fotografere under showet?
Selvfølgelig kan dere det! Et tips: Dropp blitzen! Bildene blir så mye finere om du lar vårt scenelys komme til sin rett. Og del gjerne på Facebook og Instagram med hashtaggene #wallmansoslo og #leavehappier. Vi viser gjerne frem de fantastiske artistene og maten vår.


Må jeg slå av mobilen under showet?
Mest sannsynlig vil du ikke høre den uansett, men for sikkerhets skyld er det fint om du kan sette den på lydløs.


Hvordan er lydnivået?
Tidvis kommer det til å være et forholdsvis høyt lydnivå. Om du er bekymret for dette, gi oss en beskjed ved bestilling så skal vi plassere deg og ditt selskap med hensyn til dette.


Hva med røyking?
Røyking er ikke tillatt i våre lokaler.