FAQ2024-10-17T10:11:17+02:00

Spørsmål og svar

Har dere dresskode?2024-06-25T13:48:53+02:00

Pent antrekk.

Noen i vårt følge er bevegelseshemmet, hvordan løser vi dette?2024-06-25T13:48:26+02:00

Kontakt vår bookingavdeling før bestilling. Gjelder det rullestolbrukere eller personer med særskilte behov, så hjelper vi deg med å finne korrekt billettkategori. For å unngå trapper kan gjestene kjøres helt frem til sideinngangen vår når de ankommer. Vi har handikapptilpasset toalett.

Kan vi filme eller fotografere under showet?2024-06-25T13:47:49+02:00

Selvfølgelig kan dere det! Et tips: Dropp blitzen! Bildene blir så mye finere om du lar vårt scenelys komme til sin rett. Og del gjerne på Facebook og Instagram med hashtaggene #wallmansoslo, #leavehappier og @wallmansoslo. Vi viser gjerne frem de fantastiske artistene og maten vår.

Må jeg slå av mobilen under showet?2024-06-25T13:47:20+02:00

Mest sannsynlig vil du ikke høre den uansett, men for sikkerhets skyld er det fint om du kan sette den på lydløs.

Hvordan er lydnivået?2024-06-25T13:46:52+02:00

Tidvis kommer det til å være et forholdsvis høyt lydnivå i hele salongen. Om du er lydsensitiv så anbefaler vi bruk av ørepropper mens shownumrene pågår.

Finnes det parkering i nærheten?2024-06-25T13:45:36+02:00

For gjester hos Wallmans gis det 40% rabatt på parkering på nærliggende Mølla P-hus ved bruk av appen APCOA FLOW. Trinn 1 og 2 kan med fordel gjøres på forhånd, men vent med å legge inn rabattkoden (trinn 3) til den dagen du skal på show, ellers vil den utløpe. OBS! Vær oppmerksom på at dette kun gjelder plassene som er forbeholdt APCOA FLOW- se etter skilting i parkeringshuset. Slik gjør du:

Last ned appen APCOA FLOW fra App Store eller Google Play.

Registrer en profil og et betalingskort.

Den dagen du skal besøke Wallmans: Trykk på Meny og velg Fordelsparkering. Velg Legg til og Registrer fordel med kode. Legg inn kode Wallmans2024. Merk: Den som parkerer er selv ansvarlig for å at dette blir riktig.  Wallmans tar ikke ansvar for eventuelle bøter.

Når du har parkert og før du forlater bilen: Velg parkeringslengde i appen og trykk Start. Rabatten trekkes automatisk fra parkeringen din slik at du får 40% rabatt på dagsparkering (opptil 24 timer fra parkeringstidspunktet).

Offisiell adresse:
Wallmans Oslo, Mølleparken 6, 0459 Oslo

Adresse til hovedinngangen:
Mølleparken 4, 0459 Oslo

Parkeringshuset ved Wallmans:
Mølla P-hus, Sannergata, 0557 Oslo

Link til parkeringshuset

Kollektivtransport2024-06-25T13:44:29+02:00

Det finnes rikelig med kollektivtransport like i nærheten. Ta trikk 11, 12 eller 18 til Biermanns gate, Buss 34 og 54 til Alexander Kiellands plass eller buss 21 til Sannergata.

Adressen til Wallmans Oslo2024-06-25T13:43:54+02:00

Offisiell adresse:
Wallmans Oslo, Mølleparken 6, 0459 Oslo

Adresse til hovedinngangen:
Mølleparken 4, 0459 Oslo

Parkeringshuset ved Wallmans:
Mølla P-hus

Adresse til parkeringshuset:
Sannergata, 0557 Oslo

Hvordan kan jeg kjøpe gavekort?2024-06-25T13:42:04+02:00

Du kan kjøpe dette online her.

Har dere gavekortmaler vi kan benytte når vi skal gi en showopplevelse i gave?2024-06-25T13:39:48+02:00

Det har vi! Følg denne linken for å komme til våre invitasjonsmaler som kan benyttes dersom du allerede har kjøpt billetter du ønsker å gi i gave.

Hvilke gavekort kan benyttes hos dere?2024-06-25T13:38:57+02:00

Gavekort kjøpt via vår nettside, Gifty, YouWish og TrueStory kan benyttes hos oss.

Kan jeg bruke gavekort fra Ticketmaster hos dere?2024-06-25T13:38:09+02:00

Nei, dessverre.

Jeg forsøker å booke billetter online med mitt gavekort, men koden fungerer ikke.2024-06-25T13:36:56+02:00

Gavekort kjøpt via Gifty, YouWish og True Story kan ikke brukes online. Ta kontakt med oss på booking@wallmans.com eller på tlf. 23 22 65 90, så hjelper vi deg med reservasjonen.

Avbestillingsbetingelser for grupper inntil 15 personer2024-06-25T13:35:39+02:00

Grupper inntil 15 personer har ingen avbestillingsfrist og vi holder ikke av billetter. Bookingen betales ved opprettelse og billetter kan ikke avbestilles eller refunderes etter endt kjøp. I tilfeller der billettene ikke kan benyttes på valgt dato får du tilbud om enten å flytte dem frem i tid, eller motta et elektronisk gavekort. Dette er med forbehold om at vi får beskjed senest 2 uker før ankomst.

Les mer om våre avbestillingsbetingelser for større grupper

Jeg vil booke om. Hva gjør jeg?2024-06-25T13:31:49+02:00

Vi hjelper deg med å booke frem i tid eller å omgjøre din booking til et gavekort inntil 2 uker før din bookede dato. Ta kontakt med bookingavdelingen.

Kan jeg endre en online bestilling?2024-06-25T13:30:46+02:00

Endringer på en online bestilling forutsetter at det er minimum 2 uker til ankomst. Da vil det være mulig å endre menyer, og eventuelt flytte bookingen frem i tid eller omgjøre den til gavekort dersom det er ønskelig. Ta kontakt bookingavdelingen, så hjelper vi deg.

Opprette og endre booking2024-06-25T13:30:04+02:00

Hvordan booker jeg Dinnershow?
Bookinger for opptil 15 personer oppretter du selv via nettsiden vår. Hvis dere er flere enn 15 personer, eller hvis dere har gavekort fra vår Wallmans.no, Gifty, You Wish, eller True Story, ta kontakt med bookingavdelingen.

Har dere rabatter?2024-06-25T13:28:16+02:00

Vi gir fast 15% medlemsrabatt til alle våre Wallmansvenner når man booker online. For å benytte deg av rabatten skriver du koden i rabattkodefeltet i kassen før betaling og trykker «legg til». Koden finner du i velkomstmail og nyhetsbrev som sendes til Wallmansvenner. Du kan melde deg på som Wallmansvenn ved å trykke her.

OBOS medlemmer får 20% rabatt på online bookinger. Koden finner du i OBOS-appen, under medlemsfordeler. Medlemsnummeret ditt er ikke rabattkoden. For å benytte deg av rabatten skriver du koden i rabattkodefeltet i kassen før betaling og trykker «legg til». Medlemskort må fremvises ved ankomst.

Hva skjer hvis jeg glemmer å legge inn rabattkoden?2024-06-25T13:27:29+02:00

Det er dessverre ikke mulig å legge til en rabattkode etter betalingen er gått gjennom.

Hvordan finner jeg menyene for mat og drikke?2024-06-25T13:26:29+02:00

Følg denne linken.

Er drikke inkludert i prisen?2024-06-25T13:25:53+02:00

Nei, drikke kommer i tillegg. Vi har et utvalg drikkevarer som kan forhåndsbestilles når bookingen opprettes. Drikkepakker og velkomstdrink bør forhåndsbestilles, alt annet kan bestilles i restauranten når dere kommer.

Under showet får alle gjester ubegrenset servering med filtrert still- og boblevann til 25 kr per person. Wallmans gir 10% av vanninntektene til et humanitært samfunnsnyttig formål. Vann og annen drikke som ikke er forhåndskjøpt betales i restauranten.

Tar dere hensyn til alle allergier?2024-06-25T13:25:21+02:00

Vi tar hensyn til de 14 standard allergenene, ikke til dietter og preferanser.
Allergier må meldes inn senest to uker før ankomst, til bookingavdelingen.

Kan jeg plukke retter fra ulike menyer?2024-06-25T13:24:24+02:00

Menyinnholdet er satt. Det er dessverre ikke mulig å bytte ut enkeltretter. Man vil få servert de rettene som tilhører den valgte menyen.

Hvilke billettkategorier kan jeg velge mellom?2024-06-25T11:44:14+02:00

Prisene varierer basert på ukedag, helgedag og sesong. Full prisoversikt finner du når du booker billetter.

Synlige billettkategorier på bildet: VIP sofaer, VIP 2-mannsbord og Gull.

VIP 5-mannssofa og 9-mannssofa: God sikt (fra 1695,-) – Vår aller beste plassering i sofa, med full sikt til scener og show. Våre 5-manns eller 9-mannssofaer kan bookes av minimum 4/8 personer online. Rullestol kan ikke benyttes i denne kategorien. VIP sofa inkluderer show, flerretters meny, kaffe/te og garderobe.

VIP 2-mannsbord: God sikt (fra 1545,-) – Et bord for 2 personer med svært god sikt. Kan kun bookes av selskap på 2 personer. Rullestol kan ikke benyttes i denne kategorien. VIP 2-mannsbord inkluderer show, flerretters meny, kaffe/te og garderobe.

Gull: God sikt (fra 1395,-) – Vår mest populære kategori. Alle i selskapet får sikt til scene/show, men det vil variere hvor i salongen bordene er plassert. Har du med rullestol, kontakt oss via mail eller telefon før du oppretter en booking. Inkluderer show, flerretters meny og garderobe.

Kategori sølv: Variert sikt (fra 1145,-) – En super kategori for deg som vil ha like mye fokus på sosialt samvær som på showet. I de fleste tilfeller vil gjestene ha sikt til showet, men sikten innad på bordet vil variere. Har du med rullestol, kontakt oss via mail eller telefon før du oppretter en booking. Inkluderer show, flerretters meny og garderobe.

Kategori bronse: Redusert/Ingen sikt (fra 795,-) – Den perfekte kategorien for selskaper som er opptatt av sosialt samvær, god mat og herlig stemning. I denne kategorien har gjestene ikke sikt til scener.  Hvis mulig kan gjestene reise seg for å se showet. Har du med rullestol, kontakt oss via mail eller telefon før du oppretter en booking. Inkluderer show, flerretters meny og garderobe.

I kategori gull, sølv og bronse forbeholder vi oss retten til å fordele samme selskap på flere bord, muligens med andre selskaper, hvis nødvendig.

Hva er inkludert i prisen?2024-06-25T11:38:40+02:00

Inngang, garderobe, show og flerretters middag. Drikke kommer i tillegg.

Tilbyr dere ledsagerrabatt?2024-06-25T11:38:15+02:00

Vi tilbyr ledsagerrabatt mot at ledsagerbeviset fremvises i restauranten. For å benytte rabatten, kontakt vår bookingavdeling før bookingen opprettes.

Får vi en kvittering2024-06-25T11:37:06+02:00

Kvittering på dine kjøp fås i restauranten på slutten av showkvelden. Kvitteringen kan også ettersendes på e-post i etterkant av besøket. Ta kontakt med bookingavdelingen.

Når åpner dørene?2024-06-25T11:33:52+02:00

Vi åpner dørene kl 18:00.

Når må jeg være på plass?2024-06-25T11:33:26+02:00

Vi anbefaler at dere kommer til Wallmans kl.18.00. Du vil bli vist til bordet ditt med en gang du og følget ditt kommer. Vi anbefaler gjestene våre å få med seg hele showkvelden for en optimal opplevelse.

Hvor lenge varer showet?2024-06-25T11:32:58+02:00

Showet varer til ca. kl. 23.00. Etter dette fortsetter festen og barene holdes åpne så lenge det er nok gjester igjen i lokalet.

Hvor ofte er det nytt show?2024-06-25T11:32:33+02:00

Nytt show varer i et år, fra august – juni.

Hvor finner jeg billettene mine?2024-06-25T11:31:51+02:00

Vi har et billettfritt system. Du trenger bare å oppgi navnet på den som booket billettene til hovmester ved ankomst.

Får vi en bekreftelse på vår innbetaling?2024-06-25T11:31:25+02:00

Ordrebekreftelsen sendes på e-post så fort bookingen er opprettet.

Kan jeg velge bord selv?2024-06-25T11:30:39+02:00

Du kan velge siktkategori, men ikke spesifikke bord. Om du har spesielle behov når det gjelder plassering, kontakt vår bookingavdeling.

Kan jeg ta med meg barn?2024-06-25T11:29:46+02:00

Vi har en anbefalt aldersgrense på 13 år under showet, da i følge med en voksen. I julebordsesongen (november og desember) har vi en nedre aldersgrense på 18 år. Når nattklubben starter etter showet, har vi en aldersgrense på 20 år.

Hvordan betaler jeg?2024-06-25T11:29:00+02:00

Vi opererer med kort- eller vippsbetaling.

Kan jeg legge til flere billetter på en eksisterende booking?2024-06-25T11:22:49+02:00

Flere billetter kan legges til på en eksisterende booking senest to dager før showdato, så lenge vi fremdeles har ledig plass i den aktuelle kategorien. Kontakt vår bookingavdeling for å legge til flere billetter.

Gå til toppen