Spørsmål og svar

Show og billetter
Kategorier og priser
Mat og drikke
Hvordan benytter jeg meg av rabatter?
Hvordan endrer jeg en booking?
Hvilke avbestillingsbetingelser gjelder?
Gavekort: Hvordan kjøpe eller bruke
Parkering?
Hvordan finner jeg enklest frem til Wallmans?

Andre spørsmål

Show og billetter

Når åpner dørene?
Som et tiltak for å få spredt ankomsten best mulig med tanke på smittevern, åpner vi dørene 17.30 denne sesongen.


Når må jeg være på plass?
Vi anbefaler å være på plass til senest 18.30.  Du vil bli vist til plassen din med en gang du og følget ditt kommer.


Hvor lenge varer showet?
Showet varer til ca 22.30. Etter dette fortsetter festen og barene holdes åpne.


Hvor ofte er det nytt show?
Som følge av Korona-situasjonen vil 2021-showet være det samme som i 2020.


Hvor finner jeg billettene mine?
Vi har et billettfritt system. Du trenger bare å oppgi navnet på den som booket billettene til hovmester ved ankomst.


Får vi en bekreftelse på vår innbetaling?
Vi har ikke noe system som automatisk sender ut bekreftelse for innbetaling. Dere vil få en kvittering kvelden dere besøker oss for betalingen.


Kan jeg velge bord selv?
Du kan dessverre ikke velge spesifikke bord, men du kan velge kategori. Kom gjerne med ønsker til plassering, så skal vi gjøre vårt beste for å møte dem.


Kan jeg ta med meg barn?
Vi har en anbefalt aldersgrense på 13 år under showet, da i følge med en voksen. I julebordsesongen (november og desember) har vi en nedre aldersgrense på 18 år. Når nattklubben starter etter showet, har vi en aldersgrense på 20 år. Merk: som følge av Korona-situasjonen, avslutter vi kl. 24.00 og har dermed ikke nattklubben åpen.


Hvordan betaler jeg?
Booker du på nett, betaler du med kort. Booker du via e-post eller telefon, får du tilsendt en betalingslink.


PRiser og KATEGORIER

Hvilke billettkategorier kan jeg velge mellom?
Prisene varierer etter sesong og om dere booker billetter til en uke- eller helgedag. Våre beste priser får du på torsdager, utenom høysesong (november og desember). For å få nøyaktig pris kan du besøke våre bookingsider, velge ønsket dato og deretter ønsket kategori Wallmans Oslo – Sesong 21/22 – Tickster.

VIP (fra 1195,-) – Vår beste plassering i sofagruppe hvor alle vil oppleve å få svært god sikt til scenen. Selskapet må bestå av minimum 4 personer, og vi har ingen mulighet til å tilrettelegge for 1 meter avstand, da dette ikke er mulig i sofaene.  Denne kategorien kan kun bestilles per telefon eller epost.

Tomannsbord –  gull (fra 1045,-) Kan bookes av selskap kun på 2 personer. Kategorien gir dere eget bord hvor begge sitter vendt mot scenen med svært god sikt. Vi har ikke mulighet til å tilrettelegge for 1 meter avstand i denne kategorien.

Wallmans Dinner show – gull (fra 995,-) – Denne kategorien består av plasser hvor alle i selskapet får sikt til scene, men det vil variere hvor i salongen bordene er plassert. Man er ikke garantert et bord nede på gulvet foran scenen, men kan like gjerne plasseres på en av sidene eller noe lenger bak i salongen.

Dinner show – variert sikt sølv (fra 745,-) – Kategorien gir i de fleste tilfeller alle gjestene sikt til scene (men det kan ikke garanteres). Man vil bli plassert enten langt bak eller på en av sidene, og hvor god sikten er vil avhenge av hvor på bordet man sitter.

Dinner show – ingen sikt – bronse (fra 595,-) – I denne kategorien kan man få en plassering uten sikt til scene, for eksempel langt bak, på en av sidene eller bak en stolpe. Man får imidlertid en deilig fire-retters middag, og man får oppleve den pulserende stemningen i salongen. Vi har også noen områder hvor vi har skjermer som gir mulighet til å få med seg deler av showet.


Hva er inkludert i prisen?
Inngang, garderobe, show og 4-retters middag. Drikke kommer i tillegg.


RABATTER

Har dere rabatter?

Vi har fast 15% medlemsrabatt til alle våre Wallmansvenner dersom man bestiller online. Det vil si at rabatten kun gjelder kategoriene som ligger tilgjengelig der, og kan ikke benyttes i VIP.

For å benytte deg av rabatten legger du inn koden du har mottatt i velkomstmail / nyhetsbrev i rabattkodefeltet i kassen før betaling.

Du kan melde deg på som Wallmansvenn ved å trykke her. Vi samarbeider med OBOS og rabatterer bookinger for opptil 6 personer dersom vi får oppgitt medlemsnummeret. For å booke kan du ta kontakt med oss på booking@wallmans.com  eller 23 22 65 90..

Hvordan aktiverer jeg rabattkoden, og hva skjer hvis jeg glemmer å legge den inn? Rabattkoden legges til i kassen i feltet for gavekort/kampanjekode. Ved andre spørsmål om rabattkode kan du ta kontakt med oss på booking@wallmans.com eller tlf. 23 22 65 90, så hjelper vi deg gjerne. Det er viktig at du tar kontakt FØR du betaler, da det dessverre ikke er mulig å legge til en rabattkode etter betalingen er gått gjennom.


ENDRE BOOKING

Jeg vil booke om. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med bookingavdelingen på booking@wallmans.com. Vi hjelper deg med å booke frem i tid eller å omgjøre din booking til et gavekort inntil 15 dager før din bookede dato.


Kan jeg endre en online bestilling?
Endringer på en online bestilling forutsetter at det er minimum 15 dager til ankomst. Da vil det være mulig å endre menyer, og eventuelt flytte bookingen frem i tid eller omgjøre den til gavekort dersom det er ønskelig. Ta kontakt med booking@wallmans.com, så hjelper vi deg.


AVBESTILLINGSBETINGELSER

Avbestillingsbetingelser for grupper inntil 15 personer
Dine billetter hos oss kan ikke avbestilles eller refunderes etter endt kjøp. I tilfeller der billettene ikke kan benyttes på valgt dato får du tilbud om enten å flytte dem frem i tid, eller motta et elektronisk gavekort. Dette er med forbehold om at vi får beskjed senest 2 uker før ankomst.
Les mer om våre avbestillingsbetingelser for større grupper


MAT OG DRIKKE

Hvordan finner jeg menyene for mat og drikke?
Følg denne linken


Jeg har allergier. Kan jeg få en alternativ meny?
Oppgi alvorlige allergier til oss ved booking, så vil våre fantastiske kokker tilpasse menyen utifra dens enkelte allergi. Ta kontakt med booking@wallmans.com, så hjelper vi deg.


Er drikke inkludert i prisen?
Nei, drikke kommer i tillegg. Vi har et utvalg drikkepakker som kan forhåndbestilles eller dere kan enkelt bestille drikke i restauranten når dere kommer.


Tar dere hensyn til alle allergier?
Vi legger til rette for alle typer allergier. Meld ifra til oss ved booking.
Ta kontakt med booking@wallmans.com, så hjelper vi deg.


GAVEKORT

Hvordan kan jeg kjøpe gavekort?
Du kan kjøpe dette online eller ved å ta kontakt med oss.


Har dere gavekortmaler vi kan benytte når vi skal gi en showopplevelse i gave?
Det har vi! Følg denne linken for å komme til våre invitasjonsmaler som kan benyttes dersom du allerede har kjøpt billetter du ønsker å gi i gave.


Hvilke gavekort kan benyttes hos dere?
Gavekort kjøpt via YouWish, TrueStory og Gifty kan benyttes hos oss. I tillegg kan du selvsagt benytte gavekort som er kjøpt direkte på våre nettsider.


Kan jeg bruke gavekort fra Ticketmaster hos dere?
Nei, dessverre.


Hva skjer hvis jeg ikke har fått benyttet gavekortet mitt på grunn av nedsteningen?
Vi hjelper deg gjerne med å forlenge utløpsdatoen på ditt gavekort. For å gjøre det trenger vi gavekortnummeret på baksiden av kortet (16 siffer). Kontakt oss på booking@wallmans.comeller tlf 23 22 65 90. Har du et annet type gavekort, for eksempel YouWish eller TrueStory, må du ta direkte kontakt med deres kundeservice slik at de kan hjelpe deg.


Jeg forsøker å booke billetter online med mitt gavekort, men koden fungerer ikke?
Det eneste gavekortet som kan benyttes online hos oss er våre gavekort med 16 siffers-koder. Har du et gavekort med en annen type kode kan du ta kontakt med oss på booking@wallmans.com eller tlf 23 22 65 90, så hjelper vi deg med en bestilling. Legg ved gavekortnummeret, ønskede menyer og telefonnummer for raskest mulig betjening.


PARKERING/ADKOMST

Finnes det parkering i nærheten?

For gjester hos Wallmans gis det 40% rabatt på parkering på nærliggende Mølla P-hus ved bruk av appen APCOA FLOW. Trinn 1 og 2 kan med fordel gjøres på forhånd, men vent med å legge inn rabattkoden (trinn 3) til den dagen du skal på show, ellers vil den utløpe. OBS! Vær oppmerksom på at dette kun gjelder plassene som er forbeholdt APCOA FLOW- se etter skilting i parkeringshuset. Slik gjør du:

  1. Last ned appen APCOA FLOW fra App Store eller Google Play.
  2. Registrer en profil og et betalingskort.
  3. Den dagen du skal besøke Wallmans: Trykk på Meny og velg Fordelsparkering. Velg Legg til og Registrer fordel med kode. Legg inn kode Wallmans2021. (I år 2022 vil koden være Wallmans2022 o.s.v.) Merk at denne koden kan kun brukes 1 gang. Skal du besøke Wallmans en gang til i løpet av året, har vi noen engangskoder i garderoben på Wallmans.

    Merk: Den som parkerer er selv ansvarlig for å at dette blir riktig.  Wallmans tar ikke ansvar for eventuelle bøter.
  4. Når du har parkert og før du forlater bilen: Velg parkeringslengde i appen og trykk Start. Rabatten trekkes automatisk fra parkeringen din slik at du får 40% rabatt på dagsparkering (opptil 24 timer fra parkeringstidspunktet).

ADKOMST

Det finnes rikelig med kollektivtransport like i nærheten. Ta trikk 11, 12 eller 13 til Biermanns gate, Buss 34 og 54 til Alexander Kiellands plass eller buss 21 til Sannergata.


annet

Har dere dresskode?
Pent antrekk.


Noen i vårt følge er bevegelseshemmet, hvordan løser vi dette?
Gi beskjed til vår bookingavdeling ved bestilling. Gjelder det rullestolbrukere eller personer med særskilte behov, så tilpasser vi selvfølgelig dette. Vi har handikapptilpasset toalett.


Kan vi filme eller fotografere under showet?
Selvfølgelig kan dere det! Et tips: Dropp blitzen! Bildene blir så mye finere om du lar vårt scenelys komme til sin rett. Og del gjerne på Facebook og Instagram med hashtaggene #wallmansoslo, #leavehappier og @wallmansoslo. Vi viser gjerne frem de fantastiske artistene og maten vår.


Må jeg slå av mobilen under showet?
Mest sannsynlig vil du ikke høre den uansett, men for sikkerhets skyld er det fint om du kan sette den på lydløs.


Hvordan er lydnivået?
Tidvis kommer det til å være et forholdsvis høyt lydnivå. Om du er bekymret for dette, gi oss en beskjed ved bestilling så skal vi plassere deg og ditt selskap med hensyn til dette.


Hva med røyking?
Røyking er ikke tillatt i våre lokaler.