Planlegger du et bedriftsarrangement som kurs eller konferanse i Oslo? Du får utdelt en egen prosjektleder hos oss som du kan overlate alt det praktiske til, slik at du er trygg på at alt fungerer og går etter planen under ditt arrangement.
Huskeliste for en vellykket konferanse
- Finn ut hva hensikten med konferansen din er. Vi har 20 års erfaring med å arrangere møter og eventer og hjelper deg med alt fra planlegging til gjennomføring og oppsett av lokalet, med både stoler og bord, samt lyd og lys.
- Send en komplett oversikt over antallet gjester som kommer, slik at vi kan tilrettelegge for at servicen blir best mulig.
- Hvem er foredragsholder(e) / konferansier? Gi vedkommende beskjed i god tid om når og hvor vedkommende skal møte opp.
- Hvor lenge skal konferansen vare? Bør det legges inn pauser? Og hvor lenge skal disse vare?
- Avklar om det skal være matservering. Påsmurt? Lunsjbuffet? Middag? Vårt kjøkken og serveringspersonell står klare for å bistå dere med akkurat dette.
- Ta hensyn til allergier! Be de påmeldte om å gi en oversikt over allergier ved påmelding. På den måten kan kjøkkenet tilpasse maten, slik at konferansen blir en hyggelig opplevelse for alle.
restaurant med underholdning
I tillegg til kurs- og konferanselokaler, har Wallmans Oslo fordelen med å ha restaurant og underholdning på samme sted. Vi har en sesongbasert meny som baseres på de beste råvarene som årstiden har å by på, og vi kan tilpasse antall retter fra én til tre stykker etter ønske. Vi tar også selvsagt hensyn til eventuelle allergier eller andre behov. I tillegg ordner vi gjerne underholdning til ditt bedriftsarrangement, med våre dyktige show-artister innen sang og dans. Du velger selv om du ønsker hele eller deler av showet vårt som en del av programmet ditt.
Møte- og konferanselokaler sentralt i Oslo
Alt du trenger å gjøre er å fortelle oss hvor mange dere er og når dere ønsker å ha arrangementet, så fikser vi resten. Vi har både møtelokaler og konferanselokaler for små og store samlinger, og vi tilrettelegger fasilitetene etter deres behov. Med restaurant, møtelokaler og god underholdning under ett og samme tak, slipper dere å reise fra sted til sted og du trenger dermed ikke å bekymre deg for tidsplanen eller at deltakerne ikke finner fram. Enklere blir det ikke!