Jubileum med jobben

Feirer bedriften 20, 30 eller kanskje 50 års jubileum i år? Skal du planlegge en stor jubileumsfest, men er usikker på hvordan du går frem? Vi gir deg oppskriften på en vellykket feiring!

8 tips for en vellykket jubileumsfest med jobben:

  • Reserver datoen tidligst mulig.
  • Legg arrangementet til en ukedag. På den måten kræsjer det ikke med de ansatte sin egentid i helgene, og man unngår at flere har behov for hjemmekontor på fredagen.
  • Kommuniser start- og sluttidspunkt. Og om det blir bevertning.
  • Send ut en invitasjon, men også gjerne en møteinnkalling. Gjør det enkelt for gjestene å huske.
  • Spesifiser kleskoden, selv om du velger ”uformelt”.
  • Vis hensyn for allergikere. Undersøk om lokalene dere skal leie har gode rutiner for håndtering av allergier. De trenger som oftest bare gi beskjed i forknt om navn på gjesten og hvilke allergier vedkommende har.
  • Kombiner! Mange venues har også mulighet for kurs- og konferanser. Benytt muligheten til et inspirerende møte i forkant av jubileumsfesten.
  • La andre hjelpe deg. Profesjonelle aktører gjør sitt absolutt beste for at nettopp ditt arrangement skal bli en suksess. Lokaler som tilbyr alt under ett tak-løsning, gjør at arrangementet går mye smidigere og gjør alt mye enklere for deg som arrangør.

    Er du fortsatt i tvil, kan du alltid arrangere jubileumsfesten hos!

Få en uforglemmelig jobbfeiring på Wallmans Oslo 

Uansett om arbeidsplassen feirer lite eller stort, om dere blir få eller mange, passer Wallmans Oslos lokaler helt perfekt. Vi har både festlokale, matservering, underholdning og nattklubb under ett og samme tak. På den måten trenger du ikke tenke på forflytning gjennom kvelden.

Vi har også to ulike lokaler til leie som du kan lese mer om her.

Hos oss får du en egen prosjektleder som tar seg av alt du måtte trenge og ønske denne kvelden. Det eneste du trenger å gjøre er å oppgi hvor mange dere blir, når dere ønsker å komme og hvilke ønsker dere har for kvelden.

Ta kontakt med oss i dag for en hyggelig og uforpliktende prat!

Bedriftsarrangement?

Ta kontakt med oss!