prisutdeling wallmans oslo
  • Firmafest

Årets kuleste prisutdeling

Ikke bare er vi best på å feire våre gjester, vi feirer også dyktige medarbeidere, ivrige selgere, de beste eventene og også våre samarbeidspartnere.
I går, 08. oktober, gikk årets store partnergalla av stabelen her på Wallmans Oslo.
Ohoi, for en fest!

Se det for deg.

Den rød løperen er rullet ut over broen, faklene er tent, flere titalls ballonger henger foran inngangen, inne i lokalet, salongen er pyntet, feststemt musikk spilles over høyttalerne mens en gjeng artister og dansere gir de besøkende et show i verdensklasse. Nydelig fireretters meny serveres, vin og champagne sjenkes, øl tappes og smilene strekker seg fra det ene øret til det andre. Showet stopper opp, og det er tid for prisutdeling. Seks kategorier, blant annet årets event, årets ivrigste selger, årets nykommer og årets samarbeidspartner, skal kåres. De nominerte er… Vinneren er…
Applaus, jubel og latter. Kvelden fortsetter så med en skikkelig fest!

Slik er det å ha en prisutdeling på Wallmans.

Les mer her om hva vi kan tilby ditt bedriftsarrangement.

Vi vil benytte anledningen til å takke alle våre flotte samarbeidspartnere, både nominerte og vinnere, for en fantastisk innsats i året som har vært. I tillegg ønsker vi å gratulere årets vinnere!

Årets mestselgende partner:
OBOS
Årets ivrigste selger: Birte og Mona fra Revy & Teaterservice
Årets leverandør: AMKA
Årets event: Grand Travel Award
Årets nykommer: Espresso House v/ TBA Events
Årets samarbeidspartner: Cloud Media

Og en stor takk til vår leverandør av ballonger, And Balloons.

Planlegger du å arrangere en prisutdeling?

Har de ansatte prestert godt? Er det en avdeling som har dratt inn en stor kontrakt? Har du noen du setter ekstra pris på og som gjør en god jobb for bedriften? Det finnes mange gode grunner til å feire og ivareta gode kolleger.

Det er mye som skal planlegges og ordnes med i forbindelse med en prisutdeling. Da kan det være godt å vite at vi på Wallmans Oslo har et eget team som tar seg av hele planleggingen for deg. Trenger du lyd- og lysteknikker? Vi har det. Trenger du matservering? Vi har kokker og servitører. Trenger du underholdning? Vi har det. Trenger du noen som hjelper deg med å lage award? Vi fikser det! Trenger du en prosjektleder? Vi har det. Trenger du et passende lokale? Vel, da har du kommet til rett sted.

Interessert i å høre mer om hva vi kan tilby?

firmafest arrangement jobb
  • Firmafest

Seks gode grunner til å arrangere firmafest med jobben

En firmafest er viktigere for selskapet enn du kanskje tror.

sjekkliste for arrangementer firmafest
  • Firmafest

Sjekkliste for et vellykket arrangement

Det er mye å tenke på når en firmafest eller et annet event skal planlegges. I jungelen av ting du bør huske på, har vi laget en enkel og oversiktlig sjekkliste over hva du bør tenke på når.

«Denne opplevelsen unner du deg! En smakfull meny akkompagnert med vinpakke eller en alkoholfri drikkepakke. Artistene leverer her et sterkt show spekket av imponerende opptredener. Dette anbefaler jeg på det sterkeste!»

– Bjørn Preben A, 12.4.2022

mest leste artikler:

«Dritbra konsept hvor du får mye for pengene. Stedet serverer glitter, glam, musikk og show, med god mat, høy stemning og fargeglade drinker. Kelnerne danser på bordet. Vi burde hatt flere slike steder i Norge.»

– Stein Erik P., 1.8.2022

«Fantastisk sted! God mat i passe posjoner, og en smilende og oppmerksom servitør. Showet var over all forventning! Sang, dans og akrobatikk i verdensklasse! Et besøk her blir tradisjon fra nå av.»

– Marianne O., 2.6.2022

«Var der på firmafest og hadde det helt utrolig hyggelig! Nydelige omgivelser og servitørene var superbra. Makan til service har jeg ikke vært borti på lenge. Vi fikk varm mat og drikkene kom med jevne mellomrom. Følte oss godt i varetatt. Showet tok pusten fra deg og løftet hele opplevelsen til nye høyder. Dette må oppleves minst en gang. Det er min andre gang.»

– Tina Alexandra N., 15.5.2022

book
Billetter

Nyhetsbrev